Proč hubnout právě s námi | islim.cz

Jak to děláme?


Netvoříme balíčky na týdny, protože to, jak dlouho dieta trvá, se odvíjí zcela individuálně. Přesto můžete využít akčních balíčků s různým počtem produktů nebo si vybrat vše dle vlastního výběru.

Produkty jsou primárně určeny od první fáze diety, vždy si ale pečlivě přečtěte informace o produktu, kde je vše velmi detailně popsáno.


Recepty

S námi se nemusíte bát, že budete jíst pouze tekutou stravu. Vybírat můžete z mnoha receptů pro různé fáze diety anebo i po dietě. U každého receptu najdete informace o tom, od které fáze jej můžete použít a v jakém množství. Některými recepty z našich produktů můžete nahradit „vaše jídlo“, některé pokrmy lze konzumovat i několikrát denně. V detailu receptu je vždy vše do detailu popsáno.


Jak bude vypadat první fáze?

V první (redukční) fázi dosáhnete vaší cílové váhy. Bude mít několik kroků v návaznosti na vaši individuální redukční potřebu.
Pro každého bude vypadat první fáze a její dílčí kroky odlišně, vždy v návaznosti na individuální plán.


Co bude pro každého společní v první fázi?

U všech redukčních variant (mimo redukci, při které hubne klient s výchozí váhou pod 50 kg) bude smět každý klient jíst jedno vlastní jídlo již od prvního dne diety. Nemusíte se tedy bát, že budete pouze na tekuté stravě. Každý náš pečlivě vybraný produkt dosahuje vysokého množství bílkovin a nízkého množství sacharidů a tuků, proto je možné zařadit běžné jídlo hned od začátku diety. V první fázi je optimální příjem sacharidů kolem 40 g maximálně však 50 g. S našimi produkty se však překročení této hranice nemusíte bát, ani si ji nemusíte hlídat.


Co znamená moje proteinové jídlo?

V našem dietním programu najdete již od prvního dne i běžná jídla s vysokým obsahem bílkovin, které si sami připravíte.



Zelenina

Spolu s dietními produkty iSlim a bílkovinnými potravinami je zelenina důležitou součástí dietního plánu. Nejenom, že z ní získáváte potřebné vitamíny, ale také vás díky vláknině dostatečně zasytí a nebude hrozit riziko střevních potíží. Vybranou zeleninu můžete libovolně konzumovat do 800 g/den, nejméně však 200 g denně.
Zeleninu můžete přidávat k jídlům nebo jíst kdykoliv během dne. Inspiraci naleznete mezi našimi recepty.



O kterou zeleninu se jedná?

- Cuketa
- Lilek
- Patison
- Brokolice
- Celer
- Okurek
- Špenát
- Kapusta
- Pórek
- Květák
- Zelí (i kysané bez cukru)
- Rukola
- Polníček
- Ředkvičky
- Fazolové lusky
- Petržel
- Houby
- Salátová okurka
- Fenykl
- Čekanka
- Řeřicha
- Chřest
- Kedlubna

Zeleninu lze upravovat následujícími způsoby

- syrovou (neplatí u pokrmů, které si vyžadují tepelnou úpravu)
- vařením ve vodě
- vařením v páře
- dušením
- grilováním
- pečením
- restováním na pánvi s malým množstvím oleje


Čím lze dochucovat?

- solí
- pepřem
- ostatním práškovým kořením
- čerstvými bylinkami
- zázvorem
- chilli
- náhradními sladidly


Jak bude vypadat druhá fáze?

Jakmile docílíme dílčími kroky vaší cílové váhy, přecházíte do druhé fáze, ve které si tělo s pravidelnými odstupy 10 dní bude zvykat na běžnou stravu a vyšší příjem sacharidů. Do jídelníčku v této fázi můžete zařadit i trochu ovoce.


TIP: Sacharidy zařazujte spíše v dopoledních hodinách, aby jej tělo stihlo během dne spálit.

Voda

Pro správné fungování našeho programu je nezbytné dodržovat pitný režim, tedy vypít dva až tři litry vody denně (včetně vody, kterou použijete k míchání pytlíků). Toto množství je pouze orientační. Množství vody, které byste během dne měli vypít, si jednoduše spočítáte (vaše aktuální hmotnost krát 30-35 ml vody). Ve vašem individuálním plánu bude vše v jednotlivých krocích popsáno.


Kofein

Kávu a čaje s obsahem kofeinu během diety pít můžete. Ovšem bez cukru a mléka, v případě čajů bez citronu. Kofein odvodňuje organismus, proto tomu musíte přizpůsobit váš pitný režim. V některých případech může kofein brzdit nástup ketózy, z tohoto důvodu doporučujeme začít s kofeinovými nápoji až po čtyřech dnech od začátku diety nebo po pozitivním testu na průběh ketózy.


Čeho se vyvarovat

Co není dovoleno, je zakázáno aneb čeho se vyvarovat během diety

V podstatě všemu, co není mezi dovolenými druhy zeleniny a běžnými proteinovými jídly. Je nutné se vždy řídit postupem daným v konkrétním kroku našeho programu.

Hubnoucí program lze porušit, když do jídelníčku zařadíte:
- alkohol
- ovoce (všechny druhy)
- hrášek
- mrkev
- kukuřici
- pečivo
- cukr
- sladké pokrmy
- uzeniny
- přílohy


TIP: V našem případě neplatí, že potraviny a produkty, obecně pokládané za zdravé nebo dietní, nemohou tento program narušit. Pokud váháte nebo si nevíte rady, kontaktujte nás.

TIP: Ve výjimečných případech lze v omezeném množství konzumovat i zakázanou zeleninu. Pokud se budete řídit pokyny ve vašem dietním plánu a popisy receptů, žádnou chybu neuděláte.

Třetí fáze aneb co po dietě

Dosáhli jste svého cíle. Zredukovali jste počet kilogramů, zejména z tukových zásob a tím se zrychlil váš metabolismus. Přesto je nutné se držet několika pravidel.


1. Díky dietě iSlim jste se naučili pravidelně jíst, pít a konzumovat zeleninu, tyto návyky si udržte.
V ideálním případě byste měli jíst tolikrát denně, kolikrát jste jedli v posledním kroku vašeho dietního plánu.
Pokud jste tedy v poslední fázi dietního plánu jedli čtyři vlastní jídla a jedno jídlo iSlim, měli byste v pěti jídlech bohatých na bílkoviny pokračovat, přestože k tomu přidáte
rozumné množství sacharidů.


TIP: Zkuste se vyhýbat zbytečným přílohám, raději jako přílohu volte zeleninu v jakékoli podobě.

2. Nejezte na noc.
3. Jezte, pijte i cvičte pravidelně.
4. Věnujte čas fyzické aktivitě.
5. Konzumaci pečiva snižte na minimum.
6. Vyhýbejte se jednoduchým cukrům.


Pro udržení dosažené hmotnosti můžete v konzumaci jídel iSlim pokračovat i po ukončení vašeho dietního plánu. Nahradit jimi můžete například snídani či odpolední svačinu.